loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 291 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

فال و طالع بینی یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۲

 

fal yasgroup.ir  فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92

امروز بر شما چه خواهد گذشت … ؟

 

 

11 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92فروردین:

اطیمنان حاصل کنید که هرکاری که انجام می‌دهید مدام در حال ترقی‌کردن باشد، برای اینکه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه‌افکنی می‌کند. قبول کردن مسئولیت هر چیزی که کاملاً بی‌عیب نیست، ممکن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب کند، بنابر این قبل از اینکه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید که در آن همه برنده باشند.

2 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 اردیبهشت:

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

3 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 خرداد:

هیچ مساله ای ارزش این را ندارد که شما را از کوشش کردن و تلاش برای آینده تان باز دارد، در این روزها مساله‌ای ذهن شما را به خود مشغول کرده است که مانع از هر گونه پیشرفت تان می‌شود. شما کارها و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهید که هیچ ضرورتی ندارند. توصیه می‌شود پول‌ها و منافع مالی‌تان را بی خودی هدر ندهید، آنها را جمع کنید و نگه دارید تا زمان خرج صحیح آنها فرا رسد. فکر خود را بر روی مسائل پوچ و تو خالی مشغول نسازید زیرا تنها انرژی شما را می‌گیرد. برای شما در حال حاضر کیفیت مهم است نه کمیت.

4 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 تیر:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

5 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 مرداد:

اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

6 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 شهریور:

بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

7 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92مهر:

ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

8 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 آبان:

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

9 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 آذر:

امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

10 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 دی:

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

111 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92 بهمن:

امروز ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها حضور دارد و توجه شما را به سمت افراد دیگر متوجه ساخته است، بنابراین تفکرات دیگران برایتان خیلی مهم شده است. شما امروز زیاد میل ندارید به خودتان فکرکنید، چراکه ایده کار کردن با یک دوست به نظرتان خیلی جالب و خوشایند است. اما حواستان باشد محصولاتی که دیگران عرضه می‌کنند را خریداری نکنید، مگر اینکه در خصوص اصل بودنشان به اندازه کافی تحقیق کرده باشید.

12 فال و طالع بینی یکشنبه 26 خرداد 92اسفند:

امروز ژوپیتر دور بر سیاره بخت شما یعنی بهرام می‌چرخد و اگر شما کاری را شروع کنید یا یک رابطه عاشقانه را آغاز کنید در هر دوی این کارها موفق خواهید شد. خودتان را دست کم نگیرید، شما می‌توایند بهتر از گذشته کار کنید. اما حواستان باشید که بیشتر از توانایی خود مسئولیت قبول نکنید. ابتدا روی اهداف خود تمرکز کنید و بعد کارتان را شروع کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,133
  • بازدید ماه : 4,466
  • بازدید سال : 38,874
  • بازدید کلی : 665,454
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات