loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 245 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

آموزش ماساژ و تقویت قوای جنسی

 

yasgroup.ir masaj آموزش ماساژ و تقویت قوای جنسیلمس و ماساژ تحریکی

انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسیست. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن میچرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

یک ماساژ شهوانی یا تحریکی قادر است در رها کردن شما و شریک جنسیتان از فشارهای روزانه کمک کرده، فرصتی گرانبها جهت استراحت و لذت بردن از با هم بودن برایتان بوجود آورد. ممکن است ماساژ جهت کاهش درد و کشش شریکتان انجام شود. بمنظور آزاد کردن وی از فشارها، اضطراب، و سردرد شما میتوانید ماساژ صورت را انجام دهید، و یا میتوانید جهت کاهش دردهای عضلانی وکششها ماساژ را بر نوازش کمر، شانه ها، و گردن متمرکز نمائید. شما میتوانید شریک خود را با دادن یک ماساژ لطیف پا یا دست نوازش کنید.

انجام ماساژ ممکن است بصورت امر جنسی درآمده، جریانی از نوازشها و مالش را از بالای سر تا نوک انگشتان پا پدید آورد. یک ماساژ میتواند شامل تنوعی از نوازشهای لطیف، سست و آرام، تا مالشهای محکم وحرکات قوی باشد. زیبایی ماساژ در آنست که حرکات آن شبیه نتهای موسیقی و یا حرکات موسیقی، آنقدر متنوع است که میتواند همیشه شما را در پاسخگوئی خلاق به تغییر نیازها و حالات شریکتان توانا سازد.

این امر ممکن است بصورت مقدمه ای برای مواجهه جنسی گردد که بدین طریق تمامی بدن برای لذت بردن آمادگی بیشتری یافته واحساس شهوت میکند. ماساژ تحریکی به ایجاد اعتماد فیزیکی وروانی کمک میکند زیرا یکی از طرفین خود را در احاطه دستهای دیگری قرار میدهد. در حین ماساژ، شخص ماساژ دهنده باید احترام به نیازها و پاسخهای درونی طرف مقابل را بیاموزد.

admin بازدید : 345 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

غریزه جنسی و راه های کنترل آن

 

 غریزه جنسی و راه های کنترل آنبه گزارش یاس گروپ به نقل از پارسی طب: کسانی که غریزه جنسی فشار زیادی بر آنها می آورد ولی به دلایل مختلف نمی توانند آن را برآورند و یا ازدواج دایم و یاغیر دایم کنند چه راه حلی دارند؟

پاسخ:

برای دستیابی به پاسخ پرسش فوق نکاتی را یادآوری می کنیم:

۱ـ حکمت غریزه جنسی در بشر

استمرار و بقای موجودات زنده برخوردار از حکمت و فلسفه ای است که در اصل وجود آنان بوده است و آفریدگار جهان آن را از دو راه عملی می کند:

۱ـ از طریق تغذیه و رساندن مواد لازم به بدن برای جایگزینی آنچه از آن به تحلیل می رود.

۲ـ از راه لقاح.

اولی موجب بقای ذات و خود موجود است و دیگری وسیله استمرار نوع در بستر زمان است.

admin بازدید : 432 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (2)

ورزشهایی برای افزایش کیفیت رابطه جنسی

 

yasgroup.ir varzesh ورزشهایی برای افزایش کیفیت رابطه جنسی

بطور کلی، گرم کردن بدن از طریق حرکات ورزشی قبل از رابطه جنسی ، می تواند بسیار مفید باشد.از سویی انجام ورزش اگر بطور مرتب ، صورت گیرد ، کلا توانایی جنسی را بطور چشمگیری افزایش می دهد.

 آقای ریچ ویل ، یک متخصص  فیزیولوژی ورزش ، انجام این پنج نوع ورزش را ، در افزایش کیفیت رابطه جنسی ، موثر می داند. گرچه اشاره این متخصص به مردان است، ولی زنان نیز می توانند این ورزش ها را انجام دهند.

admin بازدید : 302 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

۶ دلیل امتناع آقایان از رابطه جنسی

 

yasgroup.ir ravabet jensi 6 دلیل امتناع آقایان از رابطه جنسیآیا مردتان درخواست شما را در رختخواب رد می کند؟ نگران نباشید، به خاطر شما نیست. در اینجا ۶ دلیل که ممکن است مردتان نخواهد رابطه جنسی داشته باشد را مطرح می کنیم.

چرا مردتان از رابطه جنسی امتناع می کند؟

اگر مردتان تلاش شما را برای برقراری رابطه جنسی پس می زند، احتمالا توجیه خوبی هم برای عدم علاقه اش وجود دارد. احتمالا به این دلیل است که نمی داند با حس اش درباره ی شما باید چه کار کند.

در اینجا چند دلیل شایع که مردان به رابطه جنسی "نه" می گویند را بیان می کنیم و می گوییم که چگونه می توانید این حالت آنها را برگردانید تا به رابطه جنسی "بله" بگویند

admin بازدید : 283 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

نکاتی دربارۀ انرژی و رابطه جنسی

 

yasgroup.ir enerji نکاتی دربارۀ انرژی و رابطه جنسیعلاوه بر استرس، فشارهای روحی و درگیری های ذهنی ،نوع تغذیه نیز بر انرژی جنسی تأثیرمی گذارد.

سه مادۀ خوراکی محرک قوۀ جنسی از این قرار است :

۱٫ شکلات تلخ، زنانی که حداقل یک بار در روز از شکلات های تلخ با حداقل ۷۰% کاکائو  استفاده می کنند،انرژی جنسی بالاتری نسبت به بقیۀ زنان دارند.

۲٫ انار، میدانیم که انار حاوی مقدار بسیار بالای آنتی اکسیدان است.این ماده به گردش جریان خون کمک می کند و به این ترتیب خون رسانی را به اندام های تناسلی آسانتر می کند.

در حقیقت اگر شما نصف یک انار را قبل از رفتن به رختخواب میل کنید انگار نوعی ویاگرای طبیعی مصرف کرده اید.

۳٫ جوز کاج، که حاوی زینک است .این ماده به تولید تستوسترون که هورمون جنسی است، کمک می کند و خوردن مشتی از این جوز روزانه به بالا رفتن انرژی جنسی کمک می کند.

admin بازدید : 397 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 آیین ازدواج و زناشویی در ایران باستان

 

zartosht yasgroup  آیین ازدواج و زناشویی در ایران باستاندر کیش ایران باستان زناشویی به منظور زندگی خوش و خرم و اتحاد و اتفاق و ازدیاد نفوس و تشکیل خانواده چنان بر پایه صحیح و محکم استوار بوده که خود به خود ضامن بقا و دوام زندگی مشترک بود و مهر و محبت را بین زن و شوهر برای همیشه برقرار می ساخت.

زرتشت در گات ها یسنا پنجاه و سه بند به پسران و دخترانی که می خواهند با هم پیمان ازدواج ببندند اندرز می دهد که ای دختران شوی کننده و ای دامادان ،اینک بیاموزم و آگاهتان کنم .با غیرت از برای زندگانی پاک منشی بجوشید.هر یک از شما باید در کردار نیک از دیگری پیشی جوید و از این راه زندگانی خود را خوش و خرم سازد.

در کیش زرتشتی از لحاظ نظم به کارهای دنیا و محکم ساختن یگانگی و جلوگیری از فساد اخلاقی ،در مورد زناشویی تاکید زیاد گردیده و این کار به خوبی ستوده شده است.

چنانکه در فرگرد چهارم بند چهل و هفت وندیداد اهورامزدا می گوید: "ای اسپیتمان زرتشت هر آینه ،من مرد زندار را بر مرد بی زن و مرد حانه دار را بر مرد بی خانمان ترجیح می دهم."باز در فقره چهل و چهار می گوید:"وظیفه هر شخصی است که برادران همکیش خود را در کسب مال و داشتن همسر راهنمایی و مساعدت کند."

در دین زرتشت کمک کردن برای ازدواج کسانی که به سن بلوغ رسیده و به علت ناداری بی همسر مانده اند،از کارهای خوب و پرثواب شمرده می شود.

admin بازدید : 237 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

شایع ترین اختلالات جنسی در زنان

 

 شایع ترین اختلالات جنسی در زنانشایع ترین اختلالات جنسی شناخته شده برای زنان شامل کاهش میل جنسی، دیسپارونی (آمیزش دردناک)، واژینیسموس (انقباض دردناک و غیرارادی ماهیچه های واژن به هنگام دخول) و نرسیدن به اوج لذت جنسی (یا ارضا نشدن جنسی) است.

دیسپارونی (آمیزش دردناک):

دیسپارونی حالتی است که فرد در هنگام آمیزش دچار درد میشود. این درد ممکن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن یا در مراحل مختلف در طول دخول ایجاد شود. این حالت درجات متفاوتی دارد و نسبت به اینکه در چه زمانی پس از شروع نزدیکی و در کجا فرد احساس درد می کند، دلایل و درمانهای متفاوتی دارد.

یکی از دلایل شایع درد هنگام آمیزش برای زنان خشکی واژن است. اگر خانم به هر دلیل آمادگی دخول را نداشته باشد، این عمل می تواند بسیار دردناک باشد. در اکثر موارد خشکی واژن به دلیل نداشتن پیش نوازی کافی است، یعنی خانم این فرصت را پیدا نکرده که از نظر جسمی به محرک های جنسی پاسخ دهد و محیط واژن به اندازه کافی لغزنده نیست. از جمله دلایل و شرایط دیگری که میتواند باعث خشکی واژن شود داروهایی است که فرد مصرف می کند. در این مورد مشورت با پزشک و یا مطالعه در مورد دارویی که مصرف می کنید، می تواند مفید باشد. معمولا منابع خوبی در اینترنت در مورد داروهای مختلف وجود دارد.

admin بازدید : 215 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)

مادرشوهر,عروس ها و مادرشوهرها,توصیه های مادرشوهر

 

برای اجتناب از استرس خانوادگی، ما از مادرشوهرها (و البته از چند عروس) درباره حرف هایی که برایشان سنگین می آید سوال کردیم و از کارشناسان پرسیدیم چطور می توان با آرامش با این مسائل رسیدگی کرد.

admin بازدید : 193 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

چطور هیجان نامزدی را در کل زندگی حفظ کنید؟

 

yasgroup.ir namzadi چطور هیجان نامزدی را در کل زندگی حفظ کنید؟

یکنواختی و بی تنوعی در زندگی مشترک یکی از عوامل ایجاد دلسردی و دوری زن و مرد چه در دوران نامزدی و چه پس از آن و در زندگی مشترک است. یکنواختی با خود بی حوصلگی، دلسردی، کسلی و بی اهمیت شدن به همه چیز و… را به همراه می آورد. به همین دلیل است که وقتی وارد زندگی افراد می شود میان زن و مرد دلسردی و دوری ایجاد می کند.

admin بازدید : 201 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

آشنایی با ازدواج های نامتعارف

 

yasgroup.ir ezdevaj namotearef آشنایی با ازدواج های نامتعارف

با وجود اینکه در ازدواج، هم‌سنگ بودن و توازن رفتاری، فرهنگی، فکری، فیزیکی، ظاهری، اقتصادی، دینی، اجتماعی و خانوادگی از ضرورت‌های اساسی هستند، متاسفانه بسیاری از جوان‌ها به محض اینکه از جنس مخالفی خوششان می‌آید و علاقه اندکی به او پیدا می‌کنند، زمینه را برای ازدواج مناسب و مساعد می‌بینند. در دوره‌های اخیر، انواع مختلف ازدواج‌های غیرمتعارف انجام می‌شود که در ادامه این یادداشت به بخشی از آنها اشاره خواهم کرد

admin بازدید : 316 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

دختران بی خواستگار !

 

yasgroup dokhtar دختران بی خواستگار!دختر برای اینکه از شر حرف های اطرافیان خلاص شود، شروع به دعا کردن، دخیل بستن، دعا گرفتن و حتی رو به کارهایی مانند عمل جراحی و دست بردن به قیافه ی خود می برد. شاید در فامیل به کسانی برخورده باشیم که بنا به دلایلی خواستگاری ندارند، تنها چیزی که به ذهنمان می آید این است که "دختر بیچاره! حتما بختش را بسته اند، حتما مشکلی دارد، حتما …"

 این سوال همیشه مطرح است که: " چرا برخی دختران اصلا خواستگار ندارند و برخی دیگر مدام در حال رد کردن خواستگارهایشان هستند؟"

 متاسفانه در جامعه ما قانون نانوشته ای در میان مردم باب شده که خوبی دختر را می توان از تعداد خواستگارانش فهمید. یعنی هر دختری که تعداد خواستگاران زیاد باشد معلوم می شود که دختر خوبیست و اصل و نسب دار است اما اگر دختری در زمان متعارف جامعه ازدواج نکند یا خواستگار زیادی نداشته باشد این طور تعبیر می شود که حتماً مشکلی دارد که کسی سراغش نمی رود!

 آن وقت است که دختران و خانواده هایشان روز به روز ناامیدتر، نگران تر و دستپاچه تر می شوند و اعتماد به نفس خود را در زمینه ازدواج از دست می دهند.

معمولاً افراد در مقابل این مشکل (نداشتن خواستگار) به دو نحو برخورد می کنند. برخی با آن کنار آمده و منتظر فراهم شدن شرایط خوب می شوند ولی برخی دیگر مدام در تلاشند تا از طرق مختلفی چون برقراری آشنایی های نادرست، دعانویسی و… خود را از این مهلکه نجات دهند

admin بازدید : 197 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

عواقب ازدواج دیرهنگام و زودهنگام

 

yasgroup ezdevaj dir hengam عواقب ازدواج دیرهنگام و زودهنگام

 

سن ازدواج، سن تمایل است و چنین برمی‌آید که در صورت نیاز اگر ترک آن موجب گناه ‌شود، ازدواج واجب می‌شود. اما در جوامع امروزی سن ازدواج از سن بلوغ جسمی فاصله گرفته است و این شروع بسیاری از مشکلات است.

 

 

قرآن کریم بلوغ را سن ازدواج می‌داند و از آن با تعبیر بلوغ نکاح یاد می‌کند. روایات ائمه و تفاسیر مختلف نیز بر همین موضوع صحه می‌گذارند؛ به طوری که شیخ طوسی سن ازدواج را سن توانایی جنسی و رغبت به تاهل می‌داند. یعنی سن ازدواج، سن تمایل است و چنین برمی‌آید که در صورت نیاز اگر ترک آن موجب گناه ‌شود، ازدواج واجب می‌شود. اما در جوامع امروزی سن ازدواج از سن بلوغ جسمی فاصله گرفته است و این شروع بسیاری از مشکلات است.

در عمل هم نزدیک شدن سن ازدواج به مرز دهه سوم زندگی، پیامدهای رفتاری و روانی تلخی برای جامعه امروزی به دنبال دارد. پژوهش‌ها در این باره از رابطه افزایش سن ازدواج و رواج تجرد با مفاسد و آسیب‌های اجتماعی حکایت می‌کنند و جامعه‌شناسان و صاحب‌نظران مکرر در این باره هشدار می‌دهند. چرا که از منظر روان‌شناسی، تجرد طولانی مدت ریشه بسیاری از آسیب‌های فردی و اجتماعی است

admin بازدید : 157 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

چطور با وجود سردردهای میگرنی معاشقه بهتری را تجربه کنید؟

 

yasgroup.ir sardard چطور با وجود سردردهای میگرنی معاشقه بهتری را تجربه کنید؟

با درمان و حتی پیشگیری از بروز سردردهای ناتوان کننده، می توانید معاشقه بهتری را تجربه کنید.سردردها مخصوصاً سردردهای میگرنی، به شدت روابط جنسی را تحت تاثیر قرار داده و به آن آسیب می رسانند. در آخرین همه پرسی انجام شده توسط موسسه ملی سردرد، ۶۹درصد از مخاطبان اعلام کردند که در هنگام سردرد، تمایلی به شروع رابطه جنسی ندارند و ۳۵ درصد از مخاطبان اظهار داشته اند که فشار ناشی از سردرد، روابط زناشویی آنها را تحت تاثیر قرار داده است

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,101
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,458
  • بازدید ماه : 1,183
  • بازدید سال : 35,591
  • بازدید کلی : 662,171
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات