loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 206 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
عکس هایی از جذب گردشگر با کِرم شب تاب
 
قرار گرفتن این کرم‌ها در این غار به نوعی است که برای گردشگران دیدن ستاره‌ها در آسمان را تداعی می‌کند. تجمع کرم‌ های شب‌ تاب در یک غار در نیوزیلند باعث جلب توجه گردشگران کشورهای مختلف شده است.
admin بازدید : 172 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

آشنایی با معبد ابو سمبل

 

yasgroup.ir mabad 1 آشنایی با معبد ابو سمبل

ابو سمبل، معبدی است که توسط رامسس دوم میان سالهای ۱۲۷۹-۱۲۱۳ پیش از میلاد در حبشه قدیم ساخته شد. این معبد در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌است.

ساختمان ابو سمبل

چهار مجسمه عظیم (به ارتفاع ۲۰ متر) از او در طرفین ورودی معبد وجود دارد. این معبد رو به شرق است و Re-Horakhty یکی از خدایان خورشید درست در بالای فرورفتگی سردر ورودی قرار دارد. یکی از ویژگی‌های این معبد، چگونگی ساماندن جهت قرارگرفتن آن است که باعث شده دو بار در سال، در ۲۲ فوریه و ۲۲ اکتبر، پرتوهای خورشید دقیقاً به داخلی‌ترین مکان مقدس معبد بتابد و مجسمه‌های چهار خدای نشسته در آن مکان که عبارتند از Path، Amun-Re، Ramesses II و Re-Horakhty را کاملاً درخشان و روشن کند

admin بازدید : 221 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

۹ مقصد جالب و متفاوت برای سفر تابستانی + عکس

 

yasgroup safar tabestani 9 مقصد جالب و متفاوت برای سفر تابستانی + عکس

تابستان همواره برای ایرانیان بهترین زمان سفر بوده است. تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و البته برخی مشاغل در این فصل و گرمای هوا دلایل مناسبی برای سفر بوده‌است.

از قدیم گرمای تابستان بیشتر مردم را به سمت مناطق خوش آب و هوا و خنک کوچ می‌داد تا مسافران فراری از گرما از هوای مطبوع آن مناطق لذت ببرند، بنابراین از آنجا که همیشه درجه حرارت و سرما و گرما، نقشی سازنده در انتخاب مقاصد سفر داشته و دارد، تصمیم گرفتیم مقاصد گردشگری اطراف جهان را با توجه به درجه حرارت آنها در فصل سفر یا همان تابستان برایتان معرفی کنیم.

حالا اگر به اندازه کافی از حرارت تابستانی خاورمیانه بی‌حال و بی‌رمق شده‌اید یا از سرمای زمستانی منطقه زندگی خودتان کلافه شده‌اید، می‌توانید یکی از مناطق مناسب را که تا به حال ندیده‌اید با توجه به درجه حرارت آن مکان انتخاب کنید و برای فصل تابستان در تدارک سفر به آنجا باشید

admin بازدید : 209 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

پیش به سوی سفرهای تابستانی

 

SummerTravel پیش به سوی سفرهای تابستانی

تابستان فصل سفر است؛ فرقی نمی‌کند چند ساله باشید یا تعطیلات شما چه وقتی در سال باشد، همه‌ی آدم‌ها مسافرت‌ در فصل گرم سال را دوست دارند. هر مقصدی هم با توجه به جذابیت‌هایش، طرفدارهای خودش را دارد؛ اما نباید فراموش کرد که رعایت چند تا نکته‌ ساده و مهم، می‌تواند سفر بهتری را برای ما رقم بزند.

admin بازدید : 185 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

معبد بودایی  Maytszishan واقع شده در استان گانسو در شمال غرب چین قرار گرفته است. این معبد یک نمونه دیدنی از معماری است. در این معبد بیش از 7000 مجسمه و بیش از 1000 متر مربع نقاشی های دیواری قرار دارد. بلند ترین مجسمه این معبد 16 متر طول دارد. تمامی راه پله های این معبد با چوب ساخته شده که بدلیل قدمت با ستون های لزی تقویت شده اند.

تصاویر معبد بودایی  Maytszishan

  معبد بودایی,معبد بودایی  Maytszishan,معابد چین

admin بازدید : 189 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

سفر کردن, مسافرت رفتن, آداب سفر کردن

شاید فکر کنید دنیای امروز، دیگر شباهتی به دنیای ناامن دیروز ندارد که سفر تنهایی برای زنان، با مخاطرات مختلف همراه باشد اما واقعیت این است که هنوز کشورهایی هستند که سفر یک زن تنها به آنها می تواند ناامن و خطرآفرین باشد. سایت معتبر گردشگری «سیلیکون تراول» در گزارشی به معرفی هشت کشور ناامن برای گردشگران زن پرداخته است.

admin بازدید : 221 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

کویر یکی از بزرگترین شگفتی هایی است که خداوند بر روی زمین  قرار داده است. شن های بی نهایت، عظمت و بسیاری ویژگی های دیگر همه در کنار هم کویر را منحصر به فرد کرده اند.اگر قصد دارید از از زیبایی های کویر بیشتر بهره مند شوید باید به آبادانی هایی سر بزنید که در دل بزرگترین کویرهای دنیا به وجود آمده اند. این بخش از زمین دقیقا همان نقطه ای است که به عنوان بهشت های زمینی آن هم در دل کویر یاد می شود. برای آشنایی بیشتر با این  مناطق بهتر است با ما همراه باشید.
اوباری

کویر,شگفت‌انگیزترین آبادی‌های کویری,شگفت انگیز ترین روستاهای کویری

admin بازدید : 208 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

یک جاذبه توریستی عجیب در اندونزی وجود دارد و آن آتشفشان گل است. در این تالاب گل هر دو دقیقه گل و بخار سفید فوران میکند و بازدید کنندگان میتوانند فوران را از فاصله ۱۰ الی ۲۰ متری مشاهده کنند.

تصاویری از آتشفشان گل در اندونزی

عجایب طبیعی,عجایب گردشگری,جاذبه های توریستی اندونزی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,087
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,444
  • بازدید ماه : 1,169
  • بازدید سال : 35,577
  • بازدید کلی : 662,157
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات