loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 198 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

gheymat mashin yasgroup ir پیش بینی قیمت خودرو بعد از لغو تحریم ها

درصورت لغو تحریمهای خودرویی وضعیت خودروسازان چگونه خواهد شد؟ آیا بازار خودرو به همان اوضاع دو سال پیش خود باز خواهند گشت؛ اگرچه تا لغو کامل تحریمها زمان زیادی مانده اما مردم منتظرند تا ببیند با لغو تحریمهای خارجی حالا دیگر خودروسازان چه بهانه ای برای افزایش قیمت دارند….عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره کاهش تحریمهای خارجی به خصوص در حوزه خودرو به خبرنگار تراز گفت: بدون شک با لغو تحریمهای خارجی علیه صنعت خودروسازی وضعیت بهتر از الان خواهد شد و زمینه بازگشت خودورسازهای بزرگ جهان نیز به ایران فراهم میشود.

admin بازدید : 224 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

به گزارش آرتودوسافت به نقل از خبرنگار کیهان : به تازگی در رشت دختری 18 ساله دستگیر شد .

دختر جوان 18 ساله به اتهام ترویج فرهنگ شیطان پرستی در بین هم سن و سالانش در رشت دستگیر شد.این دختر دانش آموز در یکی از مدارس دخترانه شهرستان رشت به تبلیغ ناهنجاری های اجتماعی و به انحراف کشاندن هم سن و سالان خود می پرداخت که به دنبال گزارش مدیران مدرسه با ....

admin بازدید : 303 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
admin بازدید : 199 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)
اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

چرا روحانی با آیت الله صانعی دیدار نکرد؟

چرا روحانی با آیت الله صانعی دیدار نکرد؟ خبر امتناع دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب، از دیدار با آیت‌الله صانعی در سفر به قم که دیروز در یکی…
admin بازدید : 266 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

چهارشنبه ۱۹ تیرماه اول ماه رمضان در ایران

 

yasgroup.ir helal mah چهارشنبه 19 تیرماه اول ماه رمضان در ایران

چهارشنبه اول ماه رمضان است/در رویت هلال ماه در غروب سه‌شنبه هیچ تردیدی نیست.

رمضان ۹۲ – یک عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: امسال در آغاز ماه مبارک رمضان در کشور هیچگونه تردیدی نیست که غروب روز سه‌شنبه در کل کشور هلال ماه با دوربین‌های معمولی قابل رویت خواهد بود و روز چهارشنبه اول ماه مبارک رمضان ۱۴۳۴ خواهد بود.

علیرضا بوژمهرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت هلال ماه رمضان و مختصات آن اظهار کرد: مقارنه ماه و خورشید برای هلال ماه رمضان ۱۴۳۴ در روز ۲۹ شعبان که مصادف با دوشنبه ۱۷ تیر در ساعت ۱۱:۴۴ دقیقه پیش از ظهر به وقت رسمی ایران روی می‌دهد. بر این اساس اولین غروب خورشید بعد از مقارنه همان روز دوشنبه ۲۹ شعبان است

admin بازدید : 300 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

داستان سریال خروس ویژه ماه رمضان ۹۲ + تصاویر سریال خروس

 

YasGroup.ir khorus 1 داستان سریال خروس ویژه ماه رمضان ۹۲ + تصاویر سریال خروس

مجموعه تلویزیونی “خروس” به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی در تهران کلید خورده است.

این سریال در ژانر کمدی ساخته می‌شود و حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

admin بازدید : 249 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

داستان سریال دودکش ویژه ماه رمضان ۹۲ + تصاویر سریال دودکش

 

YasGroup.ir dodkesh 5 داستان سریال دودکش ویژه ماه رمضان ۹۲ + تصاویر سریال دودکش

سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس در آن ایفای نقش می کنند

admin بازدید : 196 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

سریال «کلاه پهلوی» هم ۱۴+ شد!

 

yasgroup.ir kolah pahlavi سریال «کلاه پهلوی» هم 14+ شد!

به گزارش یاس گروپ به نقل از جام نیوز: در این قسمت دست‌اندرکاران سریال از والدین تقاضا می‌کنند تا در صورت امکان مانع از تماشای این قسمت توسط نوجوانان خود شوند.

قسمت سی و هفتم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» به اتفاق‌ها و رویدادهای مختلفی می‌پردازد. در این قسمت مخاطبان شاهد طرح پیشنهاد ازدواج از سوی کریم (امین حیایی) به بلانش (نگین محسنی)خواهند بود.

قسمت ۳۷ «کلاه پهلوی» روز جمعه ۱۴ تیر ماه پخش می شود. در این قسمت کریم در یکی از سفرهایش به تهران به مزون بلانش می رود و در ملاقاتی با او، از علاقه اش نسبت به وی سخن گفته و در نهایت به او پیشنهاد ازدواج می دهد.

admin بازدید : 335 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

داستان سریال مادرانه ویژه ماه رمضان ۹۲ + تصاویر سریال مادرانه

 

YasGroup.ir madaraneh 1 داستان سریال مادرانه ویژه ماه رمضان 92 + تصاویر سریال مادرانه

مجموعه تلویزیونی «مادرانه» ۱۵ فروردین امسال در هتل بزرگ تهران به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی کلید خورد.

این سریال در سی قسمت ۳۵ دقیقه ای برای گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه سوم سیما تولید می شود.

بازیگران سریال مادرانه: مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی فر و… ازجمله بازیگران این سریال هستند و انتخاب دیگر بازیگران ادامه دارد. فیلمنامه این سریال توسط سعید نعمت ا… نوشته شده و مضمونی اجتماعی دارد

admin بازدید : 194 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

بازداشت سلمان خان به جرم آدمکشی + عکس

 

salman khan yasgroup بازداشت سلمان خان به جرم آدمکشی + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از سینما خبر: به زودی "سلمان خان" بازیگر مشهور و محبوب بالیوودی به اتهام آدمکشی در دادگاه حاضر می‌شود و در صورت مجرم شناخته شدن به ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

این بازیگر بالیوودی متهم است که سپتامبر سال ۲۰۰۲ میلادی با اتومبیل چند بی‌خانمان که در کنار پیاده‌رویی در بمبئی خوابیده بودند را زیر گرفته و منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگری شده است.به این اتهام قرار است "سلمان خان"  ۱۹ جولای در دادگاه حاضر شود و در صورت اثبات اتهامش،به حداقل ۱۰ سال زندان محکوم خواهد شد.طی ۲۵ سال گذشته"سلمان خان" فعالیتهای سینمایی بسیار داشته است و تاکنون در بیش از ۹۰ فیلم ایفای نقش کرده است

admin بازدید : 221 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

چشمان عجیب و خونین یک دختر ۲۰ ساله + عکس

 

cheshm yasgroup 1 چشمان عجیب و خونین یک دختر 20 ساله + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از باشگاه خبرنگاران: همانطور که همه شما میدانید گریه راهی برای آرام شدن احساسات و پاک شدن چشمان است. آبی که به عنوان اشک از چشم ها خارج می شود شامل چندین ماده مختلف است که باعث میشود چربی چشم تامین شود. اشک در همه انسان ها به یک صورت است اما گاهی موارد عجیبی در میان آن دیده می شود.

admin بازدید : 258 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

دختری ۱۶ ساله که باعث شگفتی بسیاری از پزشکان شد + عکس

 

jarahi yasgroup 1 دختری 16 ساله که باعث شگفتی بسیاری از پزشکان شد + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از ایسنا: این دختر در زمان تولد باعث شگفتی بسیاری از پزشکان شده بود چرا که هیچ مشکل پزشکی دیگری نداشت و از سلامت کامل برخوردار بود. این دختر نوجوان آمریکایی در پی ابتلا به یک نوع بیماری نادر،از چشم و بینی محروم است. وی در حال آماده‌ شدن برای عمل جراحی نهایی خود است که به وی یک بینی واقعی خواهد بخشید.

admin بازدید : 170 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

معلمی که دختران دانش آموز را مجبور به رابطه جنسی می کرد + عکس

 

moalem yasgroup معلمی که دختران دانش آموز را مجبور به رابطه جنسی می کرد + عکسبه گزارش یاس گروپ به نقل از باشگاه خبرنگاران: "هنری آندرسون" 58 ساله به علت سابقه درخشان در طول خدمت خود در یک مدرسه ابتدایی مورد اعتماد والدین و مسئولین مدرسه بود و به درخواست والدین چند دانش آموز دختر ۱۲ تا ۱۵ ساله به عنوان معلم خصوصی به تدریس آنها خارج از مدرسه اشتغال داشت.

"هنری" با وعده های دروغین به این دختران ( گرفتن نمره بالا در امتحانات ) دانش آموزان خود را فریب و آنها را مجبور به انجام کارهای روابط جنسی و غیر اخلاقی می نمود و با تهدید قربانیان خود را مجبور به سکوت می کرد.

با از گذشت ۱۷ روز از تدریس "هنری اندرسون" مادر "جولیا لامار مینتر" 15 ساله که بیش از همه مورد آزار و اذیت جنسی این مرد قرار گرفته بود با ورود ناگهانی به مدرسه پرده از جنایت آندرسون برداشت.

او بعد از دستگیری اش به خانواده "جولیا لامار مینتر" خاطر نشان کرد که اعمال بی شرمانه اش با رضایت کامل جولیا بوده و هیچ اجباری در کار نبوده است.

از فردا بازجویی پلیس از این معلم متجاوز آغاز خواهد شد و هر یک از خانواده های قربانیان این تجاوز شکواییه خود را مبنی بر اجرای عدالت خواستار شدند

admin بازدید : 253 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

جزییات تکان دهنده جسد سوخته دختر تهرانی در جنگل سرخه‌ حصار +عکس

 

ghatl yasgroup جزییات تکان دهنده جسد سوخته دختر تهرانی در جنگل سرخه‌ حصار +عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از شوک: ساعت ۶ عصر ۲۱ خرداد ماه سال جاری ۱۳۹۲ در جنگل سرخه‌ حصار تهران جسد سوخته زنی پیدا شد که یک جنایت آتشین را مقابل پلیس جنایی پایتخت قرار داد.

هیچ مدرک شناسایی‌ای در صحنه پیدا شدن جسد سوخته به دست نیامد اما قطرات خون نشان می‌داد که زن ناشناس ابتدا در فاصله ۵۰ متری کشته شده، سپس با کشانده شدن به آنجا آتش زده شده است. کارآگاهان جنایی با دستور بازپرس شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۲۷ تهران به تجسس‌های ویژه‌ای پرداختند و در بررسی آلبوم زنان گمشده پی بردند همزمان با پیدا شدن جسد سوخته، مردی با مراجعه به کلانتری ۱۱۰ شهدا اعلام داشته که خواهر ۳۰‌ ساله‌اش از خانه یکی از بستگانشان خارج و دیگر به خانه بر نگشته است. برادر این دختر به تیم پلیس آگاهی گفت: خواهرم ساعت ۸ صبح ۲۱ خرداد ماه برای رفتن به بانک از خانه خاله‌ام واقع در خیابان پیروزی خارج شده و هرگز برنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش شده است.

admin بازدید : 332 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

توانایی خارق‌العاده و جالب یک دختر جوان + عکس

 

dokhtare tavanmand توانایی خارق‌العاده و جالب یک دختر جوان + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از ایسنا: توانایی خارق‌العاده‌ای یک دختر چینی که می‌تواند همزمان با هر دو دستش بنویسد مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

این دختر چینی "چن سیوآن" نام دارد و ساکن ایالت "هبئی در چین" است،او قادر است همزمان با ۲ دستش نوشته‌هایی را به ۲ زبان چینی و انگلیسی بنویسد و اطرافیانش را به تعجب وادارد. این دختر که مترجم زبان انگلیسی است در دوران گذراندن مقطع دبیرستان به این توانایی‌ منحصر بفردش به طور تصادفی پی برد. وی گفت: دوستانم از دیدن این توانایی من غبطه می‌خورند و تلاش می‌کنند تا این کار را انجام دهند اما هیچ‌ کدام از آنان موفق به انجام آن نشده‌اند.

admin بازدید : 229 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

شگفتی همگان از اختراع جالب یک دختر ۱۵ ساله + تصاویر

 

ekhtera yasgroup 1 شگفتی همگان از اختراع جالب یک دختر 15 ساله + تصاویر

به گزارش یاس گروپ به نقل از بیوتی نیوز: یک دختر ۱۵ ساله کانادایی چراغ قوه ای اختراع کرده است که تنها با نیروی گرمای بدن انسان کار میکند . او موفق شد این اختراع را ثبت کند و در نمایشگاه علوم گوگل به نمایش بگذارد.

"آن ماکوسینسکی" دانش آموز سال اول دبیرستان یکی از شهرهای کاناداست . او میگوید به دنبال یافتن منبع انرژی پایان ناپذیری برای بهره گیری بود که این اختراع به ذهنش رسیده است . وی اضافه میکند برای روشن شدن این چراغ قوه تنها گرمای بدن یک انسان بالغ کافی است

admin بازدید : 208 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

اجبار یک دختر ۱۵ ساله به برقراری رابطه جنسی + عکس

 

rabete namashro yasgroup 1 اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از پرداد: پلیس تکزاس در پی شکایت والدین یک دختر ۱۵ ساله از دبیر یک دبیرستان در خصوص ربوده شدن دخترشان توسط وی خواستار دستگیری وی شدند.

این ۱۵ ساله که "جسیکا آنجل" نام دارد و دانش آموز یکی از دبیرستانهای تگزاس است با وعده های دروغین و واهی دبیر دبیرستان از خانه و خانواده اش متواری شد

 

admin بازدید : 291 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تجاوز جنسی قاچاقچیان به بازیگر مشهور سینما + عکس

 

tajavoz jensi yasgroup ir تجاوز جنسی قاچاقچیان به بازيگر مشهور سينما + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از ایسنا: "دنییلا وست بورک" بعد از ۳ روز ربوده شدن توسط ۳ مرد مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار گرفت.

"دنییلا" در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: در حالی که چشم هایم بسته بود به من داروی بی هوشی می خوراندند و مواد مخدر تزریق می کردند.

بر اساس گزارش ها وی مبلغی را به این باند قاچاقی بدهکار بود و بارها در تماس های تلفنی وی را تهدید به مرگ می کردند اما وی اهمیتی به آن ها نمی داد.

۳ روز پیش بازیگر و ستاره سابق سریال "راست راندرز" به زور اسلحه ربوده شد و در یک کابوس ۲۴ ساعته مورد آزار و تجاوز گروهی قرار گرفت و این اتفاق برای وی بسیار دردناک است.

admin بازدید : 818 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

بازداشت دختران باکلاس کرجی به جرم سرقت + عکس

 

dokhtar yasgroup بازداشت دختران باکلاس کرجی به جرم سرقت + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از ایسنا: سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی کرج در تشریح جزئیات بازداشت این دختران باکلاس و شیک‌ پوش طایفه فیوج گفت: ماموران کلانتری ۴۴ ولدآباد در اواخر خردادماه سال‌ جاری از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع سرقتی از مغازه‌ای در منطقه جعفرآباد قرار گرفتند که بعد از وصول این خبر موضوع جهت بررسی به نزدیک‌ ترین گشت انتظامی که در حال رصد حوزه استحفاظی بود اعلام شد و ماموران به محل سرقت اعزام شدند.

admin بازدید : 200 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در ۱۰۰ سالگی +عکس

 

madarbozorg yasgroup 1 فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در 100 سالگی +عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از واحد مرکزی خبر: خانم "مانوئلا هرناندز" یک مادربزرگ اهل کشور مکزیک است که موفق شد در سن ۱۰۰ سالگی تحصیلات خود را در دوره ابتدایی با موفقیت به پایان برد.

این زن ۱۰۰ ساله در ژوئن ۱۹۱۳ یعنی ۱ سال قبل از شروع جنگ جهانی دوم در ایالت "اوآکساکا" در جنوب مکزیک متولد شده است.وی در آن زمان به علت فقر شدید خانواده اش و کمک به آنها تحصیل خود را ناتمام گذاشت.

admin بازدید : 182 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

مجازات عجیب و وحشتناک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش +عکس

 

khiyanat hamsar yasgroup 1 مجازات عجیب و وحشتناک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش +عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از مگ فور: یک زن ۵۰ ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.

admin بازدید : 199 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

تحریم‌های غرب علیه ایران,تحریم‌ها علیه ایران,تحریم‌های اقتصادی علیه ایران

روحانی بخواند/ همه تحریم‌های غرب علیه ایران (+جدول)

کج دار و مریز، چهار سال دوره دهم ریاست جمهوری احمدی نژاد اوایل مرداد به پایان می‌رسد و بی‌شک بزرگترین میراثی که حسن روحانی در اختیار خواهد گرفت، حجم گسترده‌ی تحریم‌های آمریکا و متحدانش بر بنگاه‌های اقتصادی، صنعت نفت ایران، بانک مرکزی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی است.
admin بازدید : 198 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

سیما شاین,ساخت بمب اتم در ایران

 

«سیما شاین» مدیر سابق دپارتمان تحقیقات موساد و مسئول میز ایران در وزارت امور راهبردی رژیم‌صهیونیستی است که می‌گوید ایران تنها یک سال و نیم زمان می‌خواهد تا بتواند بمب اتم تولید کند.

admin بازدید : 191 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

کشف سند تعلق جزایر سه‌گانه به ایران,تعلق جزایر سه‌گانه به ایران,جزیره ابوموسی,تنب بزرگ و کوچک

کشف سند جدید تعلق جزایر سه‌گانه به ایران

یک شماره از روزنامه کویتی «الرای العام» که در سال 1970 میلادی انتشار یافته، به‌تازگی مورد توجه قرار گرفته است، چراکه در این روزنامه از «امضای قرارداد واگذاری قطعی سه جزیره ابوموسی،‌ تنب بزرگ و کوچک به ایران» خبر داده شده است.
admin بازدید : 177 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

این سامانه دفاع موشکی جدید می تواند در شعاع 200 کیلومتری همزمان 24 فروند هواپیما یا 16 موشک بالستیک را مورد هدف قرار بدهد.

 

 سامانه دفاع موشکی,موشک اس 300

پیشنهاد روسیه به ایران:به جای "اس-300 " ، "گلادیاتور" ببرید!

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,153
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,510
  • بازدید ماه : 1,235
  • بازدید سال : 35,643
  • بازدید کلی : 662,223
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات