loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 201 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در ۱۰۰ سالگی +عکس

 

madarbozorg yasgroup 1 فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در 100 سالگی +عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از واحد مرکزی خبر: خانم "مانوئلا هرناندز" یک مادربزرگ اهل کشور مکزیک است که موفق شد در سن ۱۰۰ سالگی تحصیلات خود را در دوره ابتدایی با موفقیت به پایان برد.

این زن ۱۰۰ ساله در ژوئن ۱۹۱۳ یعنی ۱ سال قبل از شروع جنگ جهانی دوم در ایالت "اوآکساکا" در جنوب مکزیک متولد شده است.وی در آن زمان به علت فقر شدید خانواده اش و کمک به آنها تحصیل خود را ناتمام گذاشت.

 

"مانوئلا" گفت: من که با کمک یکی از عموهایم در مدرسه ثبت نام و تحصیل خود را شروع کرده بودم به علت فقر خانواده ام مدرسه را ترک کردم و دیگر هرگز نتوانستم به سرکلاس درس بازگردم.

madarbozorg yasgroup 2 فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در 100 سالگی +عکس

وی در ادامه افزود: من مجبور بودم در کارهای خانه و نظافت منزل و حتی مراقبت از مواد غذایی در برابر حشرات مزاحم به خانواده ام کمک کنم.

هرناندز در ماه اکتبر در سن ۹۹ سالگی تحصیل در دوره ابتدایی را بعد از سالیان متمادی شروع کرد و روز شنبه ۲۳ ژوئن ۲۰۱۳ توانست مدرک پایان تحصیل خود را در دوره ابتدایی دریافت کند و قصد دارد به تحصیل خود در مرحله راهنمایی ادامه دهد.

به گفته مقامات دولتی مکزیک بیش از نیمی از افراد بالای ۱۵ سال در ایالت اوآکساکا تحصیلات ابتدایی خود را به پایان نرسانده اند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,034
  • بازدید ماه : 4,367
  • بازدید سال : 38,775
  • بازدید کلی : 665,355
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات