loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 226 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

این دختــــر واقعا ۲۰ ساله است! + تصاویر

 

wow این دختــــر واقعا 20 ساله است! + تصاویر

به گزارش یاس گروپ به نقل از جام نیوز: یک ناهنجاری نادر ژنتیکی از ۱۵ سال گذشته از رشد لاکسمی جلوگیری کرده است و او همانند زنی که در بدن یک کودک اسیر شده زندگی می کند.

لاکسمی در این سال ها مجبور به تحمل نگاه های خیره مردم و تمسخرها بوده ولی می گوید سخت ترین چیز وقتی است که او به آینده و شرایطش فکر می کند. او می داند که هرگز نمی تواند بچه ای داشته باشد و بنابراین هیچ نقطه روشنی را نیز در ازدواج نمی بیند.

این دختر ۲۰ ساله که اهل شهری خارج از دهلی نو در هند است می گوید:” برخی اوقات وقتی به زندگی نرمالی که می توانستم داشته باشم فکر میکنم، ناراحت می شوم. من می توانستم زندگی شاد و مستقلی داشته باشم و از زندگی لذت ببرم همان طور که زندگی بقیه دختران همسال خودم را می بینم.”

admin بازدید : 228 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

چه وقت میتوان روزه را خورد؟

 

yasgroup.ir khordane ruze چه وقت میتوان روزه را خورد؟

«مسافت شرعی» و «حد ترخص» دو عنوان فقهی هستند که احکام خاص خود را دارند. مانند این که اگر روزه داری به قصد رسیدن یا عبور از مسافت شرعی از حد ترخص گذشت(۱) حکم روزه از او برداشته شده و روزه‌اش باطل می شود و احکام مهم دیگری که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 قبل از پرداختن به برخی مسائل که این دو عنوان دخالت مستقیم در آن دارند ابتدا باید روشن شود که مسافت شرعی چیست و میزان حد ترخص چقدر است

admin بازدید : 195 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

چیزهایى که روزه را باطل مى‏کنند (مبطلات روزه)

 

yasgroup.ir mobtelate ruze چیزهایى كه روزه را باطل مى‏كنند (مبطلات روزه)ده چیز روزه را باطل مى‏کند:

اول: خوردن

دوم: آشامیدن

سوم : دروغ بستن به خدا و پیغمبر (ص) و جانشینان پیغمبر علیهم السلام

چهارم : جماع (نزدیکی کردن با زنان)

پنجم:استمنا، و استمنا آن است که انسان با خود کارى کند که منى از او بیرون آید .

( سیستانی ، وحید ، تبریزی : یا دیگری غیر از جماع ، کاری کند که منی از او بیرون آید.)

ششم: باقى ماندن بر جنابت و حیض و نفاس تا اذان صبح

هفتم: رساندن غبار غلیظ به حلق

هشتم: فرو بردن تمام سر در آب  ( در رساله آیت الله سیستانی امده که روزه را باطل نمیکند ولی کراهت شدیده دارد )

نهم: اماله کردن (تنقیه:فروکردن چیزی از ناحیه مقعد) با چیزهاى روان

دهم: قى کردن (بالا آوردن و استفراغ ، از روی عمد)

admin بازدید : 185 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

اسباب آمادگى براى میهمانى خدا

 

yasgroup amadegi ramezan اسباب آمادگى براى میهمانى خدا

توبه، پیش از فرا رسیدن ماه رمضان

عیون أخبار الرضا علیه‏السلام عن عبدالسلام بن صالح الهرویّ: دَخَلتُ عَلى أبِی الحَسَنِ عَلِیِ بنِ موسَى الرِّضا علیه‏السلام فی آخِرِ جُمُعَةٍ مِن شَعبانَ، فَقالَ لی: «یا أبَا الصَّلتِ، إنَّ شَعبانَ قَد مَضى أکثَرُهُ، و هذا آخِرُ جُمُعَةٍ مِنهُ، فَتَدارَک فیما بَقِیَ مِنهُ تَقصیرَکَ فیما مَضى مِنهُ، و عَلَیکَ بِالإِقبالِ عَلى ما یَعنیکَ و تَرکِ ما لا یَعنیکَ، و أکثِر مِنَ الدُّعاءِ وَالاِستِغفارِ و تِلاوَةِ القُرآنِ، و تُب إلَى الله‏ِ مِن ذُنوبِکَ … . (۱)

admin بازدید : 192 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

نیت روزه ماه رمضان باید چگونه باشد؟

 

yasgroup.ir niyate rooze نيت روزه ماه رمضان باید چگونه باشد؟*لازم نیست انسان نیت روزه را از قلب خود بگذراند یا مثلا بگوید روزه می‌گیرم بلکه همین‌قدر که براى انجام فرمان خداوند عالم از اذان صبح تا مغرب، کارى که روزه را باطل می‌کند انجام ندهد، کافى است و براى آن که یقین کند تمام این مدت را روزه بوده، باید مقدارى پیش از اذان صبح و مقدارى هم بعد از مغرب از انجام کارى که روزه را باطل می‌کند خوددارى نماید.

*انسان می‌تواند در هر شب از ماه رمضان برای روزه‌ی فرداى آن نیت کند اما بهتر است که شب اول ماه نیت روزه‌ی همه ماه را بنماید.

*از اول شب ماه رمضان تا اذان صبح، هر وقت نیت روزه فردا را بکند اشکال ندارد.

*وقت نیت روزه مستحبى از اول شب است تا موقعى که به اندازه نیت کردن به مغرب وقت مانده باشد، یعنی اگر تا آن موقع کارى که روزه را باطل می‌کند انجام نداده باشد و نیت روزه مستحبى کند، روزه او صحیح است.

*کسى که پیش از اذان صبح بدون نیت روزه خوابیده است، اگر پیش از ظهر بیدار شود و نیت کند، روزه او صحیح است چه روزه او واجب باشد چه مستحب، و اگر بعد از ظهر بیدار شود، نمی‌تواند نیت روزه واجب نماید.

admin بازدید : 227 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

رکورد ازدواج پیرمردی با دختری ۷۰ سال کوچکتر + عکس

 

yasgroup.ir record ezdevaj رکورد ازدواج پیرمردی با دختری 70 سال کوچکتر + عکس

سایت روزنامه دیلی میل نوشت: «یک پیرمرد ۹۲ ساله عراقی که پدر ۱۶ فرزندی است که همگی ازدواج کرده اند برای دومین بار با دختری که ۷۰ سال از او کوچکتر است ازدواج کردموسالی المجامعی ۹۲ ساله با مونا الجبوری ۲۲ ساله در حالی جشن ازدواج گرفتند که دو نوه ۱۷ و ۱۶ ساله موسالی نیز به همراه پدربزرگشان ازدواجشان را در شمال بغداد جشن گرفتند.

موسالی سه سال پیش همسر ۵۸ ساله خود را از دست داد و برای اینکه از تنهایی دربیاید با این دختر جوان ازدواج کرده است. این ازدواج در نوع خود، یک رکورد در دنیا به حساب می آید.

admin بازدید : 193 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

برای دیدن ادامه عکسها و دانلود روی این عکس کلیک کنید

  متن منشور کورش کبیر ،اولین اعلامیه حقوق بشر

کورش، پادشاه بزرگ هخامنشی که به بیان برخی مفسرین از جمله علامه طباطبایی به احتمال زیاد همان ذوالقرنین  است، منشوری مکتوب از خود به یادگار گذاشته که اولین منشور حقوق بشر جهان محسوب میشود.

admin بازدید : 255 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

درخت آرزوها را از نزدیک ببینید + عکس

 

 درخت آرزوها را از نزدیک ببینید + عکسبه گزارش یاس گروپ به نقل از کشکول: چه کسی گفته است درخت پول نداریم؟ یا پول را نمی توان کاشت؟ سرتاپای این درختانی که می بینید را سکه فراگرفته است.

جام کشکول؛ این درختان پولدار به «درخت آرزوها» شهرت دارند و مردم بر اساس اعتقادات مذهبی، برای این درخت نذر می کنند. یکی از روش های ادای نذر نیز کوبیدن سکه داخل تنه درخت است.

مردم اعتقاد دارند با قرار دادن سکه در بدنه این درخت عظیم، آرزوهایشان برآورده می شود؛ نوعی دیگر از خرافات که در ینگه دنیا رواج دارد.

مردم، مسافران یا گردشگران اصولا با کمک سنگ سکه را داخل تنه می کوبند تا به این ترتیب آرزوهای خود را محقق کنند.

admin بازدید : 208 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

کرم ابریشم یک میلیارد تومانی + عکس

 

yasgroup.ir kerm abrisham کرم ابریشم یک میلیارد تومانی + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از بازار خبر: یک کرم ابریشم که تمام آن از جواهرات گرانبها و طلا با عیار بالا ساخته شده است بالغ بر یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان قیمت دارد .

این کرم ابریشم که قطعات مروارید بر روی آن استفاده شده دارای مکانیسم ساعت است تا همانند یک کرم ابریشم واقعی حرکت کند.

یک اشراف زاده چینی در اوایل قرن ۱۸ میلادی (در حدود ۲۰۰ سال پیش) سفارش ساخت این کرم ابریشم مکانیکی که با کوک کردن قادر به حرکت نیز می باشد را به صنعت کاران سوییسی داد .گفته می شود از این اثر استثنایی فقط شش و یا هفت عدد ساخته شد و یکی از آنان در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۲۰۰ هزار پوند فروخته شد . حالا قرار است کرم ابریشم پوشیده شده از جواهر چهارشنبه هفته جاری در حراجی " ساتبی " زیر چکش برود و امید است قیمت آن از ۲۰۰ هزار پوند فراتر رود .این کرم ابریشم که قطعات مروارید نیز بر روی آن استفاده شده دارای مکانیسم ساعت است تا همانند یک کرم ابریشم واقعی حرکت کند .

admin بازدید : 237 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

خلاقیت بی نظیر پیرمرد هنرمند + تصاویر

 

YasGroup.ir ghatar 1 خلاقیت بی نظیر پیرمرد هنرمند + تصاویر

به گزارش یاس گروپ به نقل از روزگار نو: این مرد کهنسال که برای ساخت ماکت ریل آهن قطار ۱۶ سال عمر خود را وقف این کار کرده است بعد از کار و تلاش زیاد توانست به ساخت این ماکت پایان دهد.

این ماکت در طول ۸ مایل ساخته شده است و در این ماکت ۱۶ ساله بیش از ۴۰۰ پل بکار رفته است.علاوه بر آن این مرد هنرمند در ساخت این ماکت از ۳ هزار ساختمان و همچنین ۵۰ هزار درخت استفاده کرده است.

admin بازدید : 270 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

شگفتی از نوزاد کوچک این غول بزرگ + عکس

 

YasGroup.ir panda 1 شگفتی از نوزاد کوچک این غول بزرگ + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از خبرآنلاین: پاندا، خرس مشهور ساکن چین است که در بلوغ تا ۱٫۹ متر طول و تا ۱۶۰ کیلوگرم وزن دارد، اما نوزاد آن به هنگام تولد بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم وزن و ۱۵ تا ۱۷ سانتی‌متر طول دارد!

پانداها خرس‌هایی هستند که در منطقه کوچک و به شدت محافظت‌شده‌ای از چین زندگی می‌کنند و در خطر انقراض قرار دارند. این حیوانات در اصل گوشت‌خوار بوده‌اند،اما سالیان درازی است که از برگ‌های درخت بامبو تغذیه می‌کنند.

admin بازدید : 336 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

گلی زیبا شبیه به یک پرنده + عکس

 

yasgroup.ir gol heyvani 1 گلی زیبا شبیه به یک پرنده + عکسبه گزارش یاس گروپ به نقل از جام نیوز: نام این گل که ظاهری شبیه به یک اردک کوچک با سری بالا و بالهای افراشته دارد «ارکید پرواز اردک» است.

اگر شما سری به بیابان های استرالیا بزنید احتمال دارد که این گل را ببینید اما نمی توانید آن را در مکان دیگری مشاهده کنید چرا که با وجود تلاش های زیاد برای تکثیر این گل در مکان های دیگر، نتیجه ای در بر نداشته و رویش گل ارکید پرواز اردک فقط در بیابان امکان پذیر است.

شاید به این دلیل باشد که رویش این گل وابسته به قارچ است و بدون حضور قارچ که نقش محافظ گل از عفونت را بر عهده دارد ارکید پرواز اردک عمر کوتاهی خواهد داشت. این گل در استرالیای شرقی و جنوبی یافت می شود.

admin بازدید : 265 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

سرو ساندویچ به اندازه انسان + عکس

 

Yasgroup.ir sandvich 1 سرو ساندویچ به اندازه انسان + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از خبرنگاران: حتما تا به حال تصاویری از ساندویچ های غول پیکر دیده اید که غالبا برای رکورد شکنی ساخته می شوند و صدها نفر با هم آن را می خورند. این ساندویچ ها تنها برای رکوردشکنی هستند و شاید تنها یک بار ساخته شوند اما رستوران ها همیشه بر سر ساندویچ های بزرگ با یکدیگر رقابت دارند

admin بازدید : 196 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

خواننده های سرشناس چه ورزش هایی را انجام می دهند؟

 

yasgroup.ir khanandeh خواننده های سرشناس چه ورزش هایی را انجام می دهند؟

یک خواننده شش دانگ و تمام عیار به جز صدا و تکنیک خوانندگی باید از اندام متناسبی هم داشته باشد تا بتواند روی استیج با صلابت ظاهر شودو اجرای خوبی از خود به نمایش بگذارد. شاید همین موضوع باعث شده که خیلی از خوانندگان برجسته کشورمان به صورت مداوم و گاه حرفه ای به ورزش بپردازند اما در این میان عده ای از ستاره های آسمان موسیقی، به ورزش های عجیب و نامتعارف روی آورده اند که در نوع خود جالب است.

admin بازدید : 278 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

مصاحبه جنجالی خواننده مشهور ایرانی در برنامه ویتامین ۳ + عکس

 

hamid hami yasgroup مصاحبه جنجالی خواننده مشهور ایرانی در برنامه ویتامین ۳ + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از تماشا: روز دوشنبه "حمید حامی" با چهره جدید و با ادبیات همیشگی خودش جلوی دوربین برنامه ویتامین ۳ ظاهر شد و باز هم مانند ۳-۲ سال اخیر به خوانندگان موسیقی پاپ تاخت. علی ضیا از او در مورد چهره جدیدش سوال کرد که در جواب گفت: فقط به خاطر تنوع موهایم را تراشیده ام. چکیده مصاحبه تلویزیونی آقای حامی را با هم مرور می کنیم:

admin بازدید : 296 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

دخترانه ترین ماشین دنیا + عکس

 

mashin yasgroup 4 دخترانه ترین ماشین دنیا + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از باشگاه خبرنگاران: کفش های پاشنه بلند و کیف دستی های جالب و رنگارنگ یکی از علاقمندی های دختران استفاده از است، دختران همواره دوست دارند بهترین ها را در اختیار داشته باشند و برخی نیز کلکسیون هایی از این وسایل دارند

admin بازدید : 332 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

توانایی خارق‌العاده و جالب یک دختر جوان + عکس

 

dokhtare tavanmand توانایی خارق‌العاده و جالب یک دختر جوان + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از ایسنا: توانایی خارق‌العاده‌ای یک دختر چینی که می‌تواند همزمان با هر دو دستش بنویسد مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

این دختر چینی "چن سیوآن" نام دارد و ساکن ایالت "هبئی در چین" است،او قادر است همزمان با ۲ دستش نوشته‌هایی را به ۲ زبان چینی و انگلیسی بنویسد و اطرافیانش را به تعجب وادارد. این دختر که مترجم زبان انگلیسی است در دوران گذراندن مقطع دبیرستان به این توانایی‌ منحصر بفردش به طور تصادفی پی برد. وی گفت: دوستانم از دیدن این توانایی من غبطه می‌خورند و تلاش می‌کنند تا این کار را انجام دهند اما هیچ‌ کدام از آنان موفق به انجام آن نشده‌اند.

admin بازدید : 229 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

شگفتی همگان از اختراع جالب یک دختر ۱۵ ساله + تصاویر

 

ekhtera yasgroup 1 شگفتی همگان از اختراع جالب یک دختر 15 ساله + تصاویر

به گزارش یاس گروپ به نقل از بیوتی نیوز: یک دختر ۱۵ ساله کانادایی چراغ قوه ای اختراع کرده است که تنها با نیروی گرمای بدن انسان کار میکند . او موفق شد این اختراع را ثبت کند و در نمایشگاه علوم گوگل به نمایش بگذارد.

"آن ماکوسینسکی" دانش آموز سال اول دبیرستان یکی از شهرهای کاناداست . او میگوید به دنبال یافتن منبع انرژی پایان ناپذیری برای بهره گیری بود که این اختراع به ذهنش رسیده است . وی اضافه میکند برای روشن شدن این چراغ قوه تنها گرمای بدن یک انسان بالغ کافی است

admin بازدید : 208 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

اجبار یک دختر ۱۵ ساله به برقراری رابطه جنسی + عکس

 

rabete namashro yasgroup 1 اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از پرداد: پلیس تکزاس در پی شکایت والدین یک دختر ۱۵ ساله از دبیر یک دبیرستان در خصوص ربوده شدن دخترشان توسط وی خواستار دستگیری وی شدند.

این ۱۵ ساله که "جسیکا آنجل" نام دارد و دانش آموز یکی از دبیرستانهای تگزاس است با وعده های دروغین و واهی دبیر دبیرستان از خانه و خانواده اش متواری شد

 

admin بازدید : 412 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

شما باور می کنید که این زن همسر این مرد باشد؟ + عکس

 

kotoleh yasgroup 1 شما باور می کنید که این زن همسر این مرد باشد؟ + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از بکس ایران: این مرد کوچک نام Vern Troyer دارد و تاکنون در چند فیلم پرفروش از جمله "هری پاتر" و چند فیلم دیگر هالیوودی ایفای نقش کرده است ، Vernاخیرا با یکی از دوستانش به نام Geneviève Gallen که معلم یوگا هست ازدواج کرد.

admin بازدید : 291 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

تجاوز جنسی قاچاقچیان به بازیگر مشهور سینما + عکس

 

tajavoz jensi yasgroup ir تجاوز جنسی قاچاقچیان به بازيگر مشهور سينما + عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از ایسنا: "دنییلا وست بورک" بعد از ۳ روز ربوده شدن توسط ۳ مرد مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار گرفت.

"دنییلا" در گفتگو با شبکه سی ان ان گفت: در حالی که چشم هایم بسته بود به من داروی بی هوشی می خوراندند و مواد مخدر تزریق می کردند.

بر اساس گزارش ها وی مبلغی را به این باند قاچاقی بدهکار بود و بارها در تماس های تلفنی وی را تهدید به مرگ می کردند اما وی اهمیتی به آن ها نمی داد.

۳ روز پیش بازیگر و ستاره سابق سریال "راست راندرز" به زور اسلحه ربوده شد و در یک کابوس ۲۴ ساعته مورد آزار و تجاوز گروهی قرار گرفت و این اتفاق برای وی بسیار دردناک است.

admin بازدید : 200 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در ۱۰۰ سالگی +عکس

 

madarbozorg yasgroup 1 فارغ التحصیلی مادر بزرگ مکزیکی در 100 سالگی +عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از واحد مرکزی خبر: خانم "مانوئلا هرناندز" یک مادربزرگ اهل کشور مکزیک است که موفق شد در سن ۱۰۰ سالگی تحصیلات خود را در دوره ابتدایی با موفقیت به پایان برد.

این زن ۱۰۰ ساله در ژوئن ۱۹۱۳ یعنی ۱ سال قبل از شروع جنگ جهانی دوم در ایالت "اوآکساکا" در جنوب مکزیک متولد شده است.وی در آن زمان به علت فقر شدید خانواده اش و کمک به آنها تحصیل خود را ناتمام گذاشت.

admin بازدید : 182 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

مجازات عجیب و وحشتناک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش +عکس

 

khiyanat hamsar yasgroup 1 مجازات عجیب و وحشتناک زن امریکایی علیه همسر خیانتکارش +عکس

به گزارش یاس گروپ به نقل از مگ فور: یک زن ۵۰ ساله آمریکای به خاطر مجازات عجیب و وحشتناکی که علیه همسرش اعمال کرد دادگاهی شد. این زن که اهل فلوریداست و کاترین نام دارد هنگامیکه متوجه شد همسرش به او خیانت میکند آلت تناسلی او را قطع کرد.

admin بازدید : 294 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

میلیونر ۶ ساله ملکه زیبایی شد! + تصاویر

 

yasgroup 12 میلیونر 6 ساله ملکه زیبایی شد! + تصاویر

ایزابلا بارت در سن شش سالگی بخاطر عنوان ملکه زیبایی کوچک، حضور در تلویزیون و خط تولید جواهرات و لوازم آرایش انحصاری خود، تبدیل به یک میلیونر تمام عیار شده است. به گزارش یاس گروپ این دختر خانم کوچک حتی شیوه زندگی اش نیز مطابق و هم پای میلیونرها است و نوع غذاها ، لباس ها و کفش هایش همگی بسیار گران قیمت هستند.

 

 

admin بازدید : 942 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

پسر بچه ۵ ساله ای که دل همه را برده ! + عکس

 

yasgroup 41 پسر بچه 5 ساله ای که دل همه را برده ! + عکس

معمولا بچه های ۵ ساله عاشق پوشیدن ترکیبی از لباس های رنگارنگ و عجیب و غریب هستند و نتیجه ی نهایی آن برایشان اصلا مهم نیست ولی آلونسو متیو اصلا شبیه هم سن و سالانش نیست.

او با لبخند و نگاه کاریزماتیک، ژست های حرفه ای و سبک خاص خود، یک مینی مدل لباس بی عیب و نقص به حساب می آید به گونه ای که تقریبا هر عکسی از او در اینترنت بارگزاری شود به صورت ویروسی بر روی سایت ها و شبکه های اجتماعی پخش می شود.

admin بازدید : 163 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

موهای بلند برنیس بژو دردسرساز شد!

 

yasgroup.ir gozashte موهای بلند برنیس بژو دردسرساز شد!

موهای بلند برنیس بژو باعث شد که بیلبوردهای تبلیغاتی "گذشته" در سطح شهر نصب نشود.

پخش کننده فیلم گذشته اعلام کرد: وزارت ارشاد مجوز نصب بیلبردهای فیلم گذشته را در سطح شهر صادر نکرده است.

علی سرتیپی درباره علت عدم نصب این بیلبردها گفت: اداره ارشاد استان تهران به دلیل نوع طراحی پوستر این فیلم و عکس‌های آن از نصب بیلبردهای این فیلم خودداری کرده و اجازه آن را نمی‌دهد.

admin بازدید : 238 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

دختر ایرانی رکورد دار بوسیدن زبان مار کبری + عکس

 

yasgroup.ir mar kobra 1 دختر ایرانی رکورد دار بوسیدن زبان مار کبری + عکس

فرزندان علی غلامی اجنکی، مارگیر اهل چهارمحال و بختیاری با ۱۲ ساعت ماندن در آکواریوم مارهای سمی ، رکورد جهانی را شکستند.

فائزه و غلامرضا غلامی، در این مدت مشغول بازی با ۳۰ مار سمی شدند؛ این نوجوانان اکنون حکم ثبت این رکورد در کتاب جهانی گینس را از آن خود کرده و تندیس طلای جهان را دریافت کرده اند.فائزه غلامی، رکورد بوسیدن نوک زبان مار کبری را هم در کتاب گینس به ثبت رسانده است

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 1,171
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,528
  • بازدید ماه : 1,253
  • بازدید سال : 35,661
  • بازدید کلی : 662,241
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات