loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 249 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

فال و طالع بینی شنبه ۱ تیر ۹۲

 

fal yasgroup.ir  فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92

امروز بر شما چه خواهد گذشت … ؟

 

 

11 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92فروردین:

با توجه نقطه نظر شما بهتر است که از تظاهر کردن بیشتر در یک رابطه دوستی اجتناب کنید تا میزان پیچیدگی یک چالش دیگر را کمتر کنید. پای خود را کنار کشیدن از موقعیتی غیر قابل حل کار دشواری است، بخصوص اگر قبلاً احساسات شما جریحه‌دار شده باشد. در چند روز بعد شما خواهید فهمید که موقعیت شما به آن اندازه که فکر می‌کردید تحمیل شده نیست.

2 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 اردیبهشت:

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

3 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 خرداد:

با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

4 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 تیر:

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

5 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 مرداد:

شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می‌کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می‌توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

6 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 شهریور:

شما خودتان به این درک رسیده اید و فهمیده اید که از موضوع و مسئله ای مربوط به گذشته زندگی تان فرار می‌کنید. اما مشکل این است که عقل و منطق نمی‌تواند جایگزین عمل شود. از نظر تئوری شما می‌دانید که چه می‌خواهید. اما در عمل هنوز درگیر این هستید که بفهمید در رابطه تان با دیگران چه جور آدمی‌ هستید و در نتیجه خودتان را محدود کرده اید. شجاع باشید و تمام امکاناتی که قبلا بهش فکر نمی‌کردید را مجسم کنید. باور داشته باشید که هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد، پس همانگونه خواهد شد!

7 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92مهر:

باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند!!

8 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 آبان:

اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.

9 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 آذر:

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

10 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 دی:

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

111 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92 بهمن:

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

12 فال و طالع بینی شنبه 1 تیر 92اسفند:

وقتی که دیگران نمی‌توانند خودشان را با عشق شما تطبیق بدهند ممکن است صدمه ببینند. و به این دلیل ممکن است احساس کنید که بهتر است به جای اینکه نشان دهید واقعاً چه انسانی هستید از نظر احساسی تواناییهای خاص خود را ثابت کنید. متأسفانه این کار باعث خواهد شد افرادی که در زندگی شما هستند از شما دورتر بشوند. اگر شما بفهمید که هر انسانی عشق خود را با روش خود ابراز می‌کند، خواهید توانست با سخاوت پیشنهاداتی که بهتان می‌شود را بدون قضاوت قبلی قبول کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 235
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,253
  • بازدید ماه : 4,586
  • بازدید سال : 38,994
  • بازدید کلی : 665,574
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات