loading...
سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 269 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

11 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92فروردین:

توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

2 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 اردیبهشت:

شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.

3 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 خرداد:

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

4 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 تیر:

شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.

5 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 مرداد:

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

6 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 شهریور:

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

7 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92مهر:

شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید،شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.

8 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 آبان:

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

9 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 آذر:

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.

10 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 دی:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

111 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92 بهمن:

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

12 فال و طالع بینی سه شنبه 4 تیر 92اسفند:

شما نگرش بسیار سالمی ‌در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا دوباره از این سایت بازدید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 943
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 4,627
  • بازدید سال : 39,035
  • بازدید کلی : 665,615
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات